Tydzień z ROCKWOOL w mediach społecznościowych

Tomasz Weber
8 czerwca 2020

Aktualna sytuacja rynkowa i rzeczywistość, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy(brak tradycyjnych szkoleń, ograniczone spotkania osobiste, jeszcze większa dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo) wymuszają na nas nowe sposoby działania. Na jeszcze większym znaczeniu zyskują nowe formy komunikacji - z mediami społecznościowymi i kontaktem online na czele. Właśnie to stało się fundamentem działań kryjących się pod hasłem „Tydzień z ROCKWOOL w mediach społecznościowych”.

Na co dzień pracuję z wełną skalną w tradycyjnej formie, planuję więc wprowadzić do swojej oferty to rozwiązanie i przedstawiać inwestorom bardziej różnorodną ofertę. Dlatego chętnie będę uczestniczył w szkoleniu i zapoznam się z materiałami dotyczącymi nadmuchu.

Janusz Matuszczyk

Certyfikowany Wykonawca ROCKWOOL
Dziś wykonawcy coraz częściej korzystają z mediów społecznościowych. Grupy zrzeszające praktyków to już codzienność. Kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy wykonawców wymieniających się opiniami, poradami, wyzwaniami czy swoją wiedzą i doświadczeniem lub zwyczajnie szukających nowych klientów, coraz aktywniej uczestniczy w świecie digitalnym. Nasze działania to swego rodzaju krok w stronę oczekiwań wykonawców, którzy coraz częściej szukają też możliwości rozwoju umiejętności i zakresu usług pozwalających im na rozwijanie ich biznesu

Łukasz Glapa

Dyrektor Marketingu ROCKWOOL w Europie Środkowej i Wschodnie
Error rendering content