Od dziś zamawiaj nasze produkty o każdej porze i gdziekolwiek się znajdujesz!

Nowy sklep internetowy ROCKWOOL to wygodne, łatwo dostępne i intuicyjne narzędzie do składania zamówień na wełnę skalną, śledzenia przesyłek czy dostęp do dokumentów związanych z transakcją. Dystrybutorzy produktów ROCKWOOL mogą z niego korzystać przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, a dzięki opcjom i udogodnieniom, jak i ciągłemu rozwojowi mogą oni nie tylko korzystać z przyjaznych rozwiązań informatycznych, ale również wpływać na rozwój samej platformy.

Teraz siedząc przez swoim komputerem, wygodnie i w prosty intuicyjny sposób każdy użytkownik może dokonać zamówienia wełny skalnej ROCKWOOL, korzystając z wyszukiwarki produktów czy wcześniejszych zamówień, kopiować zamówienia ze swoich systemów, śledzić transport czy uzyskać kontakt do kierowcy.

Nowa platforma E-Shop to nie tylko sklep internetowy do zakupu produktów z wełny skalnej ROCKWOOL. To również źródło informacji i promocji nowych rozwiązań i produktów, nowych usług, jak również możliwości zakupu produktów w bardzo korzystnych cenach. Teraz Dystrybutorzy nie muszą dzwonić, pisać maila, dowiadywać się o dostępność produktów z wełny skalnej czy ich ceny – mogą to zrobić o dowolnej porze z dowolnego miejsca poprzez swoje spersonalizowane konto na platformie.

Najważniejsze udogodnienia i funkcje platformy E-Shop dla Dystrybutorów ROCKWOOL Polska, to:

  • Składanie zamówień 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu
  • Szybkie potwierdzenie zamówienia - do 3 godz.
  • Szybkie kopiowanie zamówień
  • Kontrola statusu zamówienia
  • Bezpośredni kontakt do kierowcy podczas dostawy
  • Możliwość sprawdzenia dostępności produktów przed złożeniem zamówienia
  • Podgląd zamówień i faktur sprzedażowych
  • Możliwość szybkiego zakładania dodatkowych kont dla jednej firmy

Załóż konto

Jeśli jesteś Dystrybutorem materiałów budowlanych i chcesz założyć konto na platformie E-Shop ROCKWOOL Polska, kliknij w poniższy link.

E-Shop

Nie mam dostępu do sklepu. Jak założyć konto?

Sklep jest przeznaczony wyłącznie dla firm, które mają zawartą umowę dystrybucyjną z ROCKWOOL Polska.

Inna osoba z mojej firmy ma już dostęp do sklepu. Jak mogę uzyskać dostęp?

Jeżeli jesteś naszym dystrybutorem upewnij się, że w Twojej firmie jest osoba zarządzająca kontami użytkowników. Następnie poproś ją o dodanie uprawnień dla Ciebie. Jak to zrobić? Zobacz nasz film instruktażowy „Użytkownicy”.

Nikt z mojej firmy nie ma dostępu do sklepu. Co wtedy?

Jeżeli jesteś naszym dystrybutorem, lecz Twoja firma nie posiada aktywnego użytkownika E-Shop, prosimy o uzupełnienie formularza znajdującego się poniżej.

Posiadam konto, nie mogę zalogować się do sklepu. Co dalej?

Możesz uruchomić sklep, korzystając z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, IE, Edge, Firefox. Wprowadź adres:  https://rockshop.rockwool.pl/shop/, podaj login i hasło, a potem korzystaj z udostępnionych dla Ciebie funkcji.

Jeżeli w dalszym ciągu masz problemy z dostępem do sklepu, napisz do nas na adres: eshop@rockwool.pl

Posiadam konto, nie pamiętam hasła. Co wtedy?

Po uruchomieniu strony https://rockshop.rockwool.pl/shop/ wprowadź swój login, którym jest Twój adres e-mail, a następnie wybierz opcję „Nie pamiętam hasła”. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość, która umożliwi zmianę hasła. Jeśli wiadomość nie dotrze do Ciebie w ciągu kilku minut, sprawdź folder „Spam” Jeśli tam również nie masz informacji od nas, napisz na eshop@rockwool.pl, a pomożemy Ci ustawić nowe hasło.

Możesz uruchomić sklep, korzystając z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, IE, Edge, Firefox. Wprowadź adres:  https://rockshop.rockwool.pl/shop/, podaj login i hasło, a potem korzystaj z udostępnionych dla Ciebie funkcji.

Jeżeli w dalszym ciągu masz problemy z dostępem do sklepu, napisz do nas na adres: eshop@rockwool.pl