Nowy E-Shop - nowe możliwości!

Zobacz sklep internetowy e-shop

Co nowego w E-shop

Nowy E-shop to nowoczesne i praktyczne narzędzie dla każdego Dystrybutora. Od dziś zamawiaj nasze produkty o każdej porze i gdziekolwiek się znajdujesz!

Nowa usługa to nie tylko sam zakup, ale cały szereg udogodnień, które czynią ten proces prostszym, szybszym i bardziej intuicyjnym.

Jakie korzyści czekają na użytkowników sklepu internetowego E-shop?

  • Składanie zamówień 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu
  • Szybkie kopiowanie zamówień
  • Kontrola statusu zamówienia
  • Bezpośredni kontakt do kierowcy podczas dostawy
  • Możliwość sprawdzenia dostępności produktów przed złożeniem zamówienia
  • Podgląd zamówień i faktur sprzedażowych
  • Możliwość szybkiego zakładania dodatkowych kont dla jednej firmy
  • Możliwość korzystania ze sklepu na większości przeglądarek 

 

 

Często zadawane pytania

Nie mam dostępu do sklepu. Jak założyć konto?

Sklep jest przeznaczony wyłącznie dla firm, które mają zawartą umowę dystrybucyjną
z ROCKWOOL Polska.

Inna osoba z mojej firmy ma już dostęp do sklepu. Jak mogę uzyskać dostęp?

Jeżeli jesteś naszym dystrybutorem upewnij się, że w Twojej firmie jest osoba zarządzająca kontami użytkowników. Następnie poproś ją o dodanie uprawnień dla Ciebie. Jak to zrobić? Zobacz nasz film instruktażowy „Użytkownicy”.

Nikt z mojej firmy nie ma dostępu do sklepu. Co wtedy?

Jeżeli jesteś naszym dystrybutorem, lecz Twoja firma nie posiada aktywnego użytkownika E-Shop, prosimy o uzupełnienie formularza znajdującego się poniżej.

Posiadam konto, nie mogę zalogować się do sklepu. Co dalej?

Możesz uruchomić sklep, korzystając z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, IE, Edge, Firefox. Wprowadź adres:  https://rockshop.rockwool.pl/shop/, podaj login i hasło, a potem korzystaj z udostępnionych dla Ciebie funkcji.

Jeżeli w dalszym ciągu masz problemy z dostępem do sklepu, napisz do nas na adres: eshop@rockwool.pl

Posiadam konto, nie pamiętam hasła. Co wtedy?

Po uruchomieniu strony  https://rockshop.rockwool.pl/shop/ wprowadź swój login, którym jest Twój adres e-mail, a następnie wybierz opcję „Nie pamiętam hasła”. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość, która umożliwi zmianę hasła. Jeśli wiadomość nie dotrze do Ciebie w ciągu kilku minut, sprawdź folder „Spam” Jeśli tam również nie masz informacji od nas, napisz na eshop@rockwool.pl, a pomożemy Ci ustawić nowe hasło.

Możesz uruchomić sklep, korzystając z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, IE, Edge, Firefox. Wprowadź adres:  https://rockshop.rockwool.pl/shop/, podaj login i hasło, a potem korzystaj z udostępnionych dla Ciebie funkcji.

Jeżeli w dalszym ciągu masz problemy z dostępem do sklepu, napisz do nas na adres: eshop@rockwool.pl