Informacje o statusie zamówienia zawsze pod ręką!

Koniec z zastanawianiem się, gdzie aktualnie jest Twoja dostawa lub kiedy masz się jej spodziewać! Dajemy Ci narzędzie, dzięki któremu w dowolnej chwili i miejscu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się auto z Twoim zamówieniem produktów ROCKWOOL. 

W momencie, gdy Twoje zamówienie zostanie załadowane na auto dostawcze otrzymasz mail i/lub sms z informacją o tym oraz link do śledzenia auta w czasie rzeczywistym. To znaczy, że w każdym czasie możesz sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.  

W sytuacji gdy dostawa, w związku z sytuacją na drodze, miałaby być opóźniona, o więcej niż 1h, zostanie wysłane do Ciebie powiadomienie.  

Gdy auto dostawcze będzie się zbliżać do miejsca rozładunku, również zostaniesz o tym powiadomiony za pośrednictwem sms i/lub maila (z 50 minutowym wyprzedzeniem).  

Po rozładunku auta w miejscu docelowym otrzymasz potwierdzenie dostarczenia zamówienia ze wskazaniem dokładnego miejsca rozładunku auta.  

Najważniejsze udogodnienia jakie daje Track&Trace dla Dystrybutorów ROCKWOOL Polska, to: 

  • możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym położenia auta z dostawą 
  • możliwość przesyłania dalej linku do śledzenia do zainteresowanych osób i sprawdzanie położenia auta bez dodatkowej autoryzacji  
  • powiadomienia wysyłane na mail i/lub sms 
  • Informacja o nadchodzącej dostawie przychodząca na maila i telefon (50min przed dotarciem) 
  • generowana informacja o opóźnieniu w czasie rzeczywistym 
  • potwierdzenie dokonania dostawy wysyłane natychmiast po zrealizowaniu dostawy do zamawiającego i odbiorcy 

Jak zmienić dane kontaktowe?

Jeżeli chcą Państwo zmienić adres e-mail lub nr telefonu, na który będziemy przesyłać powiadomienia o zamówieniu, prosimy wypełnić poniższy formularz wpisując aktualny adres e-mail lub nr telefonu.

truck, delivery, track & trace, logistics.

Często zadawane pytania

Monitoring zamówień

Nie otrzymałem linka do śledzenia samochodu? Czy moje zamówienie jest realizowane?

Ze względów technicznych niestety nie wszystkie dostawy są śledzone. Zachęcamy do sprawdzania statusu zamówienia w sklepie internetowym E-Shop, gdzie możesz prześledzić stan realizacji zamówienia. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Realizacji Zamówień pod numerem +48 68 385 05 25 

Otrzymałem link mailem ale po wejściu w link nie widać pozycji auta bądź pozycja auta na mapie nie jest aktualizowana?

Jeżeli po kliknięciu w link do śledzenia zamówienia nie widać pozycji auta może to być spowodowane brakiem dostępu do sieci komórkowej i system chwilowo nie może zlokalizować położenia ciężarówki.

Zachęcamy do sprawdzania statusu zamówienia w sklepie internetowym E-Shop, gdzie możesz prześledzić stan realizacji zamówienia i uzyskać numer telefonu do kierowcy.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Realizacji Zamówień kontakt

Co mam zrobić jeśli nie chcę otrzymywać powiadomień bądź chcę by powiadomienia były wysyłane na inny adres mailowy / nr telefonu?

W systemie Track & Trace możemy elastycznie zarządzać wysyłką powiadomień i na Twoją prośbę możemy wyłączyć tę usługę bądź dowolnie zmienić adresatów. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na stronie monitoringu zamówienia.

Co oznacza status „Opóźnione”?

Status „Opóźnione” oznacza, że istnieje ryzyko, że Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w podanym przedziale czasowym. Prosimy o kontakt z Działem Realizacji Zamówień. W oparciu o numer potwierdzenia zweryfikujemy dla Cienie ostateczny termin dostawy. Dane kontaktowe do Działu Realizacji Zamówień znajdziesz na stronie kontakt.

W powiadomieniu, które otrzymałem jest numer telefonu do spedycji. Jak mogę skontaktować się z kierowcą?

Zachęcamy do sprawdzania statusu zamówienia w sklepie internetowym E-shop. Na tej platformie można m.in. sprawdzić numer telefonu do kierowcy. 
Jeśli jeszcze nie masz loginu i hasła prosimy o wypełnienie formularza na stronie monitorowania zamówień.