Informacje o statusie zamówienia zawsze pod ręką!

Koniec z zastanawianiem się, gdzie aktualnie jest Twoja dostawa lub kiedy masz się jej spodziewać! Dajemy Ci narzędzie, dzięki któremu w dowolnej chwili i miejscu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się auto z Twoim zamówieniem produktów ROCKWOOL. 

W momencie, gdy Twoje zamówienie zostanie załadowane na auto dostawcze otrzymasz mail i/lub sms z informacją o tym oraz link do śledzenia auta w czasie rzeczywistym. To znaczy, że w każdym czasie możesz sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.  

W sytuacji gdy dostawa, w związku z sytuacją na drodze, miałaby być opóźniona, o więcej niż 1h, zostanie wysłane do Ciebie powiadomienie.  

Gdy auto dostawcze będzie się zbliżać do miejsca rozładunku, również zostaniesz o tym powiadomiony za pośrednictwem sms i/lub maila (z 50 minutowym wyprzedzeniem).  

Po rozładunku auta w miejscu docelowym otrzymasz potwierdzenie dostarczenia zamówienia ze wskazaniem dokładnego miejsca rozładunku auta.  

Najważniejsze udogodnienia jakie daje Track&Trace dla Dystrybutorów ROCKWOOL Polska, to: 

  • możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym położenia auta z dostawą 
  • możliwość przesyłania dalej linku do śledzenia do zainteresowanych osób i sprawdzanie położenia auta bez dodatkowej autoryzacji  
  • powiadomienia wysyłane na mail i/lub sms 
  • Informacja o nadchodzącej dostawie przychodząca na maila i telefon (50min przed dotarciem) 
  • generowana informacja o opóźnieniu w czasie rzeczywistym 
  • potwierdzenie dokonania dostawy wysyłane natychmiast po zrealizowaniu dostawy do zamawiającego i odbiorcy 

Jak zmienić dane kontaktowe?

Jeżeli chcą Państwo zmienić adres e-mail lub nr telefonu, na który będziemy przesyłać powiadomienia o zamówieniu, prosimy wypełnić poniższy formularz wpisując aktualny adres e-mail lub nr telefonu.

truck, delivery, track & trace, logistics.

Często zadawane pytania

Nie otrzymałem linka do śledzenia samochodu? Czy moje zamówienie jest realizowane?
Otrzymałem link mailem ale po wejściu w link nie widać pozycji auta bądź pozycja auta na mapie nie jest aktualizowana?
Co mam zrobić jeśli nie chcę otrzymywać powiadomień bądź chcę by powiadomienia były wysyłane na inny adres mailowy / nr telefonu?
Co oznacza status „Opóźnione”?
W powiadomieniu, które otrzymałem jest numer telefonu do spedycji. Jak mogę skontaktować się z kierowcą?

Przydatne linki