W odpowiedzi na oczekiwania rynku, myśląc przede wszystkim o ułatwieniu doboru rozwiązań, zwiększeniu przejrzystości i korzyściach, stworzyliśmy nowe portfolio rozwiązań elewacyjnych ROCKWOOL.

Teraz, dzięki prostemu rozróżnieniu kolorystycznemu nowych opakowań, możesz w prosty, intuicyjny i szybki sposób dobrać produkty odpowiadające oczekiwaniom Twoich Klientów.

Nasza nowa, kompleksowa oferta obejmuje produkty do izolacji ścian w systemach ETICS i produkty do izolacji fasad wentylowanych. Podzieliliśmy je na 3 kategorie – dopasowane do oczekiwań klientów i wymagań realizacji – wyróżniając je kolorami opakowań oraz ujednoliciliśmy ich nazwy.

  • usystematyzowana struktura produktów, ich przeznaczenia i pozycjonowania, na bazie sprawdzonego pozycjonowania dla wełen miękkich (produkt SUPER o najlepszych właściwościach, produkty PLUS o znakomitych właściwościach i produkty STANDARD o optymalnych parametrach lub specjalistycznym przeznaczeniu)
  • ujednolicenie nazw produktów, celem łatwego doboru rozwiązań
  • szerszy i bardziej dopasowany zakres grubości produktów, odpowiadający potrzebom Twoich Klientów
  • rozróżnienie produktów za pomocą nowych, specjalnie stworzonych opakowań
  • większa dostępność wszystkich produktów fasadowych w odpowiednich grubościach

Klasy izolacyjności termicznej

Zależy nam na tym, żeby każdy z łatwością znalazł wśród naszych produktów takie, które najle­piej odpowiadają potrzebom Państwa Klientów. Aby ułatwić identyfikację i dobór produktów do ociepleń fasad, podzieliliśmy dostępne na rynku produkty na przedziały, czyli tzw. klasy izolacyjności termicznej, pod względem współczynnika przewodzenia ciepła λ. W każdej klasie znajdują się produkty, których wykorzystanie daje porównywalne efekty izolacyjne. Następnie przyporządkowaliśmy nasze produkty do klas energetycznych.

Dzięki zastosowaniu kategorii jakościowych oraz klas izolacyjności termicznej, każdy w prosty i intuicyjny sposób znajdzie najlepsze rozwiązanie dla swoich Klientów.

key visual, product launch, insulation class