Nasze podejście do zrównoważonego rozwoju jest ściśle zgodne z celami zrównoważonego rozwoju ONZ, znanymi również jako cele globalne. Jako firma zobowiązaliśmy się do skoncentrowania na 10 z 17 globalnych celów- maksymalizacji pozytywnego wpływu naszych produktów i minimalizacji negatywnego wpływu naszej działalności.
Aby podnieść świadomość na temat samych globalnych celów i tego, co ROCKWOOL robi, jak również by sprawnie je osiągnąć, przeprowadziliśmy wewnętrzną kampanię o nazwie #iRockGlobalGoals.
Poprzez kampanię #iRockGlobalGoals chcieliśmy, aby nasi pracownicy zjednoczyli się, dążąc do osiągnięcia globalnych celów - tworząc poczucie wspólnoty, a także poczucie własności.
W przeszłości prowadziliśmy wiele kampanii - ale żadna z nich nie była w pełni poświęcona naszym wysiłkom na rzecz zrównoważonego rozwoju. Z nadzieją na bardzo dobre efekty, przeprowadziliśmy kampanię w czerwcu 2018 r. Nasze nadzieje zostały więcej niż spełnione. 11 000 naszych pracowników przyjęło kampanię z otwartymi ramionami - z dumą pokazując, jak osiągają globalne cele.