Asystent ds. Obsługi Klienta

Jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną oraz konsekwentną w działaniu? Posiadasz umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku? To stanowisko jest właśnie dla Ciebie!!!

Miejsce pracy: Cigacice
UWAGA: Praca na czas określony do końca listopada 2019 roku.

Główne obowiązki:

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami,
  • Udzielanie informacji oraz wspieranie Klientów w dokonywanych transakcjach,
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów,
  • Praca z systemem SAP,
  • Współpraca z działem sprzedaży.

Od Kandydatów oczekujemy: 

  • Wykształcenia min. średniego,
  • Umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta, 
  • Mile widziana znajomość jęz. angielskiego, 
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów, samodzielności w działaniu oraz odporności na stres.

Nie samą pracą żyje człowiek, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • Konkurencyjne i adekwatne do posiadanych kwalifikacji wynagrodzenie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą z naszym partnerem,
  • Dowóz do pracy z Zielonej Góry i Sulechowa,
  • Przyjazny system adaptacji i szkoleń wstępnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: hr@rockwool.pl.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. - zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).