ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami

Iga Macewicz
04 września 2018

W nowej kampanii „Ocieplamy Życie”, prowadzonej przez ROCKWOOL Polska, blogerzy podpowiadają, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom.

People indoor living room
Playful mother lifting daughter overhead on sofa

W nowej kampanii „Ocieplamy Życie”, prowadzonej przez ROCKWOOL Polska, blogerzy podpowiadają, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom. 

Pieniądze? Oczywiście, są ważne. Dobry samochód, nowy garnitur? Jak najbardziej. Ale wciąż czegoś brakuje, prawda? Azylu, w którym pośpiech i stres ustępują miejsca komfortowi i harmonii. Serwis „Ocieplamy życie”, w którym znani blogerzy podpowiadają najlepsze sposoby na stworzenie komfortowego domu, pomaga w podjęciu właściwych decyzji już na etapie jego budowy. Na nasze samopoczucie ma wpływ nie tylko funkcjonalnie urządzone wnętrze, ale i niewidoczne dla oka nowoczesne rozwiązania budowlane. 

Serwis powstał dla ludzi zarówno już spełnionych zawodowo i prywatnie, jak i tych wciąż ambitnie dążących do wytyczonego celu, chcących jednak znaleźć przestrzeń, która daje odrobinę wytchnienia. – Proponujemy, jak urządzić to najważniejsze miejsce, by odpowiadało naszemu usposobieniu, poczuciu estetyki i oczekiwaniom. Inspirujemy do szukania idealnego domu, przedstawiając rozwiązania z różnych stron świata i głosy ekspertów. Polecamy dobre, sprawdzone sposoby na tworzenie harmonijnego, wygodnego wnętrza  – mówi Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.  

O czym można poczytać w serwisie „Ocieplamy Życie?” Damian Czernik, autor bloga „Okiem Inżyniera” dzieli się wiedzą na temat właściwego przeprowadzania prac remontowych, termomodernizacji, doradza, jak zaoszczędzić na ogrzewaniu i które technologie grzewcze sprawdzają się najlepiej. Te porady to znakomita baza wyjściowa dla wszystkich, którzy planują budowę domu lub termomodernizację. 

Autorka bloga „Lawendowy dom” Beata Lipov czy Katarzyna Michałkiewicz, autorka bloga „KM we wnętrzu” doradzają, jak stworzyć prawdziwy dom – taki, do którego chce się wracać i spędzać czas z rodziną i bliskimi. Zieleń w domu, zaplanowanie funkcji poszczególnych przestrzeni, dobre nawyki, porady dotyczące rozwiązań budowlanych – to wszystko tworzy harmonijną, przyjazną przestrzeń. 

Idealny dom to nie tylko wnętrze, ale i jego wpływ na otoczenie. Eksperci podkreślają, że jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem, a to, jak budujemy i jak żyjemy w wielkim stopniu oddziałuje na innych. Jak wspólnie możemy kreować przyjazne miejsca do życia? Na to pytanie odpowiadają nasi autorzy – dodaje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.

O ROCKWOOL Polska

Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy  2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.

Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. 

Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.

Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań. Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.